torsdag 19 mars 2009

Won't you settle down right next to me it's time to face your destiny

;)

Det känns som om vi blir lite hemskare (är det ett ord? mer hemska?) människor för varje gång vi pratar. I takt med det så blir jag mer och mer kär i dig. Jag älskar din hjärna. Jag älskar att vi tänker likadant och att vi båda njuter av hur hemska vi är.
Innan du kom tillbaka hade jag nästan glömt den jag. Jag älskar att den dryga bitchen som vet allt bäst är tillbaka ;) Haha!

Jag älskar allt som vi vet som ingen annan vet ;)




Bara för att jag är trevlig mot dig betyder det inte att jag tycker om dig.
Men har du hjärna kan du genomskåda spelet ^^


Vi<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv- fusk och fusk ^^ bara gå in på hemsidan och maila att du också kan så får du se om du är först till kvarn eller inte :D fast iofs, GBG är rätt stort, jag skrev att jag kunde sätta upp i båda avesta och hedemora så nu väntar jag bara på att få hem affischerna :D

Lucas Rhyme sa...

Vi <3