måndag 23 mars 2009

She still makes time to hate me

Min dumma lilla dator har internetvägrat sen i lördags hemma hos mamma och eftersom jag vägrar använda den stationära (Jag blir förbannad och vill kasta ut den genom fönstret) har jag inte kunnat blogga.

I fredags var vi ute vid huset och skrev på papperna. Flytten är planerad till Juli. Så nu ska vi bara få detta huset och sommarstugan sålda då.

Huset var iaf hur fint som helst. Jag och Jimmy kom överens om att det var lite som ett The Sims hus. För i stort sett alltid när man spelar det så bygger man ett hus och när man sen ska inreda så inser man att man har alldeles för många för stora rum för att veta vad man ska göra med dem.



Både jag och Jimmy stod iaf på garageuppfarten och tittade på garageväggen och båda tänkte samma sak; "Den där fula lampan skruvar vi ner och så sätter vi upp en basketkorg där".




Var även ute och körde själv (eller a, Jimmy var med) för första gången. Bara upp till godislagret iofs men ändå :) Massa kul vare.

I lördags tog jag och Jimmy tåget in till stan och gick till Hela Hälsan och tränade. Jag konstaterade att man inte ska köra slut på sina ben innan man ska träna ryggen i en såndär luta sig frammåt-grej. Sen drog vi till stan och letade tröja/jacka till honom. Hittade dock ingenting men lunch på Paprika blev det allt. Kycklingsallad till mig och tonfisksallad till brorsan. Med Vitlöksdressing till<3

Åkte hem igen, fick vänta onödigt länge på vagnen eftersom två kvinnor med barnvagn skulle bråka med vagnen som stod framför. Fett störande. Och när dom väl kommit på så hade dom dessutom lyckats trycka sönder dörrarna -.-.

Tror jag somnade när jag kom hem för dagen gick fort och det blev god middag och sen åkte jag till Surte och Alice där vi hade tjockiskväll med chips, cider och vitlöksdipp. Kollade på South Park och Sweeney Todd och pratade pojkar. Lisa kom över också <3
Sen träffade jag Carro på vagnen hem och pratade en stund med henne också. :)


Igår spenderade jag större delen av dagen i sängen. Kollade på 3 stycken filmer och tog en kort promenad på kvällen. Riktig slappdag helt enkelt. Enda som saknades var pojken.

och idag såg väl egentligen ungefär likadan ut bortsett från att jag åkte till stan och träffade Kajsa vid halv sex för hon skulle leta inLines, hittade inga dock. Sen blev det gym och körde 45 minuter kondition. Med Lucas Rhyme pumpandes i lurarna ofc. '

Nu sitter jag hos pappa för att jag ska röja här i veckan. Planen är att få gjort så mycket som möjligt innan visningen för att även minimera jobbet vid själva flytten sen.

Men nu är jag över och ut mina vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

... Well basicly, Im overbooked, mp emotional vacancy(8)