torsdag 19 mars 2009

Fly me to the moon and back..

Klockan 10 imorse så ringde Elin mig och sa att hon tänkte åka hem till mig nu. 3 minuter efter att jag vaknat. Hon kommer hit och vi försöker bli kloka på hemsidorna om hotellet. Skickade iaf iväg ett mail eftersom det egentligen är incheckning mellan 14-22 men vi landar inte i budapest förrns klockan 23.20 men frågade iaf om det gick bra ändå.

Sen typ vid 12 så tog vi vagnen ner till Redbergsplatsen och var vuxna och sålde fonder. Han som hjälpte oss var jättetrevlig så det var inte så läskigt.

Sen tog vi vagnen till stan för Elin kom på att hon ville köpa vårjacka och strumpbyxor. Vi strosade runt ett tag och sen gick vi och åt lunch på 24kvadratMat, det kändes vårigt även om dom inte satt ut sin uteservering ännu.

Sen smög vi tillbaka till HM och Elin köpte en fake skinnjacka som var massa söt och strumpbyxor och ett linne. Sen åkte vi tillbaka till mig och köpte flygbiljetter!!

Just nu håller jag på att baka en kladdkaka i brist på annat att göra.
Bakar efter detta receptet.

När jag skulle göra iordning formen upptäckte jag att vi inte hade något ströbröd hemma så mamma plockade fram skorpor och en hammare och gjorde ströbröd till mig.
Gillar när mamma säger "Undrar vart hammaren är?" och börjar leta på kökshyllorna. Det är SÅ vi! <3


Nu ska jag plocka ut den ur ugnen om 1 minut!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan använda socker istället för ströbröd annars :)

Hasselgrej sa...

Men socker är ganska mycket onyttigare :)

Anonym sa...

eller så tar man bara smör.

Hasselgrej sa...

funkar bara i teflonform :)