fredag 13 mars 2009

Fredag den trettonde #2

Idag är det fredag den trettonde och jag lyckades ta mig ur sängen redan kvart i tio. Duktig Moa!
Nu är klockan 11 och jag har redan hunnit äta frukost, ställa ner en hylla i källaren, skotta snö, dammsuga (Fast den sög inte, och byta dammsugarpåse är inte min grej riktigt, jag lyckas aldrig få den rätt). Har även satt kameran och iPoden på laddning och mutade mamma att hon skulle diska.
Nu ska jag gå till konsum och köpa lite grönsaker och en vatten tänkte jag. Sen ska jag spendera nån timme i duschen, tänkte lägga en hårinpackning för att skydda färgningen också.
Sen nångång vid 3 blir det väl tripp mot stan och tåget.
VET FORTFARANDE INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!!
Haha men det löser sig.
Haha det enda jag har koll på vad gäller packning är alla elektroniska dator- och musikrelaterade saker :P

Men nu ska jag sätta på mig underkläder och gå till Konsum i äckelsnön :)

4 kommentarer:

Lucas Rhyme sa...

Men den stora frågan är, vad ska JAG ha på mig!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?! :P

Lovisa sa...

Såna problem hade tommy aldrig när han var tillsammans med mig. ALLTID samma grejer. jag spelar väl ingen roll, som valingt. dvdg

Hasselgrej sa...

Oj nu dog jag och ramlade ner på golvet av skratt en aning.. :P

Anonym sa...

Lovisa, slog tanken någonsin dig att jag kanske skämtade? Och föresten, sluta klaga på mig. Du har en ny pojke nu. Fokusera dig på honom istället:D