onsdag 4 mars 2009

Livet som arbetslös... Dag 1.

Dagarna går långsamt.
Vaknade kvart över 8 imorse och trodde att klockan var jättemycket.. ca 1 minut efter att jag vaknat ringde Kajsa och ville att jag skulle skicka sms till hennes chef och sjukanmäla henne för hennes mobil har sms-strejkat ett tag nu. Så satt och tjöta med henne i nästan en timma. Klagade på jobb och chefer och sånt.


Sen... Ja du.. Sen hände inget. Jag satt, satt lite till.. Mitt CV fanns inte i denna datorn så orkade inte söka jobb heller. Någongång mitt på dan duschade jag. Sen satt jag lite till.
Fram mot kvällskanten gick jag och lämnade tillbaka filmerna jag hyrt och betalde min skuld i videobutiken och sen gick jag till konsum och köpte en Palle Kuling choklad.

Sen satt jag framför teven igen...




Sen strax före elva så ringde Tommy mig när han kommit hem från sin träning. Så har legat i min säng med honom i örat fram tills nu...

Imorgon kommer det förhoppningsvis ett brev till mig innehållandes Girls, Girls, Girls samt tågbiljetter <3 style="font-style: italic; font-weight: bold;">


Sen kommer pappa
och hämtar mig imorgon eftermiddag men innan dess hade jag tänkt klämma in nån timma på Hela Hälsan och sen gå och köpa müsli eftersom min mor insisterar på att jag ska börja äta riktigt frukost.


Fan vad hungrig jag är insåg jag precis!



Du<3



...

Inga kommentarer: