söndag 15 mars 2009

I'm always coming back home to you

Helgen var helt jävla underbar och vi bakade godaste pizzan igår.
Jag dränkte min i vitlök <3 Mmmm vitlök säger vi nu!!
Sen låg vi i Tommys säng och kollade på Atmosphere.

Ligga och titta pojken i ögonen och sjunga med i:
No matter where I am, no matter what I do
I'm always coming back home to you
They can leave me for dead they can take away my true
I'm always coming back home to you
Through the lies and the sins that ride the wind that blew
I'm always coming back home to you
As sure as the life in the garden that you grew
I'm always coming back home to you


Sms skickat till Elin:
"Vi ligger och kollar på Atmosphere och det är mest bäst och mysigast ever :3"



och f.ö.; om någon har ett problem med detta så kan ju han/hon/de sluta läsa den här bloggen för ärligt talat, ingen är intresserad av dom åsikterna...


Det var tråkigt att åka hem men jag har iaf en massa ny härlig musik i mitt iTunes-bibiliotek (+ lite utpressning som jag lovar att radera :* )
Men om knappt en månad åker jag upp igen och då ska träffa mina snygga brudar också hoppas jag ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

problem med er två? pft, i mina ögon är det, ja visst lite roande men kärlek är fan kärlek, inget man kan råför! :) önskar er verkligen lycka till! båda ni förtjänar det fan, kärleken alltså ^^ och jag är lätt på att träffas när du kommer nästa gång, emma med varesig hon vill eller inte :D tråkigt bara att det inte vart av i helgen. :*

Lovisa sa...

lol. varför skriver du inte bara mitt namn?