tisdag 17 mars 2009

My name ain't Sean and I never had dreadlocks

Morsan är sjuk igen, stod i duschen när jag helt plötsligt hör någon hosta utanför.. 3 timmar innan mamma skulle komma hem. Men det finns ingen som hostar likadant som min mamma så visste att det var hon iaf.

Sen fixade jag iordning mig med lite hårspray och lite smink och åkte in till stan och träffade Kajsa. Vi åkte vidare till Pusterviksteatern för att gå på 365 saker att göra's invigningsfest. Träffade Julia där också. Vi stannade inte så länge dock för Kajsa ville käka på BK och så bestämde vi oss för att köra ett snabbt konditionspass på gymmet också. Så det blev att åka hem och byta om (kunde inte hitta de byxorna jag ville ha. VAR ÄR DOM?!) och promenera de 3 minutrarna till gymmet.

Körde iaf bara typ en halvtimme men det kändes gött att ha gjort något iaf.
Tänkte köra samma på torsdag igen och sen armar på lördag med Jimmy och ben på söndag med Jimmy...








1 kommentar:

Lucas Rhyme sa...

Instead I got an army full of women screaming "HEADSHOTS!"