onsdag 4 mars 2009

Drömmar...

Drömde nått obehagligt inatt. Det värsta var inte det som hände i drömmen utan hela känslan av den...

Ungefär såhär var det;

Jag är med i någon sport.. Jag tror vi spelar fotboll i en idrottshall. När vi spelat klart går jag in i omklädningsrummet och ställer mig i duschen. När jag står i duschen kommer det in en zigenarkvinna med en son. Hon ber mig underhålla hennes son medan hon duschar. Sen tar hon på mina bröst. Jag ryggar bakåt och tittar äcklad på henne och jag tror jag säger något också.
En man, domaren eller tränaren kommer in i duschrummet, jag tar ingen notis om detta utan fortsätter duscha. Han tar tag i kvinnans son och antingen stryper honom eller sticker en kniv i ryggen på honom, minns inte vilket. Det kommer grön fradga ur pojkens mun. Pojken är typ mellan 5 och 8 år gammal. Jag tittar på. När jag duschat klart säger mannen åt mig att inte glömma mina schampooflaskor. Jag går ut i omklädningsrummet och börjar packa ner mina saker i en pappkartong (?), mannen kommer ut och säger nått i stil med; "Du visste att jag tänkte göra det va?" varpå jag svarar; "Det visste jag nog.. Jag tror tillochmed att jag förväntade mig det"

Sen vaknade jag.

Nr 2.
Vi är i ett hus. Alla klädda i shorts och linne. Det finns massa stegar och plattformer överallt. Och i luften/taket hänger det ballongliknande saker med snören i. Man ska slänga sig imellan dessa. De som sitter fast i taket kan man bara klättra mellan men de som svävar fritt måste man liksom dra i och pumpa upp kraft för att sedan slänga sig iväg för att få tag på nästa. Detta utspelar sig minst 20 meter upp i luften och det är vanliga parkettgolv under.

Nr 3.
Jag och Elin sitter i Bollebygd. Vi ska ha dit folk. Chris skulle komma och Jane.. hela drömmen går i stort sett ut på att vi väntar.. men att ingen kommer...

Inga kommentarer: