onsdag 25 mars 2009

2006..

Så här snygga var vi första gången vi träffades för snart 3 år sen :P

<3

För övrigt så är det våffeldagen idag och jag gjorde våfflor. Inte det jag är bäst på. Första gången jag gjorde det idag. Pappa brukar få sköta det annars. Fanns varken mjölk eller mjöl hemma så fick hoppa på Jimmys cykel och trampa till centrum. (Påminn pappa om att pumpa framdäcket) Dock hoppade kedjan av och eftersom jag nog inte fixat en kedja på säkert minst 4 år så tog det mig ett bra tag att lyckas lista ut hur jag skulle grejja det. Men det löste sig till sist. Åt våfflor med vaniljglass iaf. :)

Sen är det ju även så att Erica fyller 19 idag så vi säger grattis till henne <3



Min pojke gick sönder igår det är vi ledsa för :( Fucka foten på träningen..
Sen skulle jag skriva nått mer om igår men jag minns inte vad :(


Inga kommentarer: