fredag 27 mars 2009

Fucking jävla kuk snö.

Var jätteduktig och gick upp redan klockan 8 imorse. Och påväg till duschen möts jag av synen att det är helt jävla vitt ute. Fyfan alltså nu får det änna skärpa sig. Börjar bli lite väl segt med sommar varannan dag och vinter varannan. Jag duschade iaf och sen försökte jag ringa pappa för att skälla ut honom men det var upptaget så jag ringde Tommy och väckte honom och skällde på honom för snön istället! Jag är en väldigt snäll flickvän :D

Sen satt jag, plockade lite och satt lite till. Dammtorkade och tvättade av dörr och garderob. Ska dock göra det igen med nått fettlösande medel för att få bort all gammal kladdmassa.

Vid 2tiden när Leif åkte så gick jag upp till Pizzahörnan och köpte en pizza iaf. Har vart sugen på Sive hur länge som helst och finns ingenannanstans än här. (Bästa pizzan och bästa pizzerian! ((Parentesen är mest för att reta Tommy)) ).

Sen petade jag på pojken en stund igen.

Har även beställt en massa bilder på framkallning. 100 gratis bilder bara 29:- i porto. Det gillar vi! KOLLA HÄR om du också vill. :) Tycker det är lite kul att bilder man kan ta på också liksom och inte behöva starta datorn varje gång.

Nu chillar jag och väntar på käk. Kyckling och potatis i ugn blir det. Blir säkert jättegott. Brukar alltid vara så här iaf.

Imorgon blir det Elinen och göteborgspopkväll på Saturn ^^

Inga kommentarer: