måndag 9 mars 2009

SATC, Lisa och Tänk på döden..

Vid elvatiden fick jag ett sms där det stod tänk på döden.. Först fattade jag inte vad Lisa menade men sen insåg jag att det innebar att hon satt på vagnen hem till mig och skulle vara här om ca 5. Jag fick bråttom upp ur sängen och hade knappt fått på mig kläder när hon ringde och bad mig komma ner och öppna.

Vi hamnade framför SATC och sen käkade vi Thaimat från Lao Siam. (Har f.öv. en ny blogg också, om mat.. Mind on my tummy )

Har precis duschat och planen är att vi ska dra ner till stan och strosa lite. Jag behöver köpa hårfärg.. Måste ju vara snygg på fredag liksom ;)
Plus att jag såg min utväxt när jag stod i duschen och den började bli lite väl tragisk nu tycker jag.

It's about time!

Har inte färgat sen nångång i början på januari.. Jobbade iaf fortfarande på TP då och det var ju ett tag sedan...


Och jag är en hemsk människa ibland... Eller hur T? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Den hemskaste<3