onsdag 11 mars 2009

Hej jag heter Moa och går i fyran..

..så ser det iaf ut på mitt körkort som jag hämtade ut idag. Det ser helt seriöst ut som jag är typ 10 år gammal på den bilden. Och dessutom har jag inga ögonbryn för att bilden är så fruktansvärt ljus.

Iaf så gick jag ner till stan idag, gick över östra kyrkogården och gick in en sväng på företagsposten i Olskroken och hämtade ut mitt körkort sen fortsatte jag ner till svingeln och följde friggagatan passerade Odinsplatsen och fortsatte på Odinsgatan in till Drottningtorget där jag mötte upp mor min. Det tog väl ungefär 50 minuter inräknat att jag stannade på företagsposten då.

Jag och mamma tog iaf 43an ut till IKEA där jag käkade och sen gick vi och kollade på möbler och drömde oss bort. Köpte en ny lampa till mig också eftersom inte mindre än 2 stycken läslampor dött för mig den senaste veckan (fast när jag kom hem upptäckte jag att den senaste bara hoppat ur förgreningsdosan xD), lite bra och ha grejjer som batterier och påskliljor införskaffades också.

Sen pös jag till stan och hämtade ut p-piller som jag ska börja med igen så småningom.. Hoppas vi förstått mammas läkare rätt nu bara att hennes överkänslighet mot östrogen inte är ärftlig..
Gick till HM också för att köpa ett lypsyl till mamma och lyckades komma ut med även en ny bh till mig. Shopaholic for the win jag vet.

Nu ligger jag i min säng, med min dator, iförd Stephen Lynch tshirt och trosor. Hatar att gå omkring i för mycket kläder när jag är hemma. Detta är precis lagom. Ska man va lite anständigare så kompletteras det med ett par Hello Kitty-shorts. Har Memo-"Vad kostar hej?" i högtalarna i skrivande stund. Skön låt.

"Känner inte dig och du känner inte mig men vi kan hälsa ändå
Jag vet inte vem du är och du vet ingenting om mig men vi kan ändå säga hej"

Inga kommentarer: