måndag 16 mars 2009

I'm not marrying Slug today...

Men jag har honom iaf i öronen <3
Mmm mitt iTunesbibliotek dregglar men jag måste rensa ut en massa dubbletter och instrumentaler för det har jag ingen nytta av. När jag sa det till Tommy igår sa han: "Men vänta det kanske är nå... nej just det jag har ju allt för du fick ju det av mig ". Haha :P

Rekryteringsgrejjen jag skulle på idag var inställd pga vab så inget med det.
Har bara legat i sängen och konstaterat att jag borde tvätta mitt fönster innan jag sätter upp min gardinstång igen (Jimmy hade råkat ha ner den när han sov i mitt rum i helgen) och kollat på Dårfinkar och Dönickar på YouTube.

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag. Mitt hår är äckelpäckel!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! åh tack hihi.
den är fin :))
ja! vi måste ses snart o ha kul och tvinga fram våren! hur går allt med tommy? puss

Anonym sa...

awww. då är jag också lycklig :)
Vad bra!
Hoppas ni hade det fint och sånt. när ska ni ses igen?
Puss

Lovisa sa...

A jovarrs för jag tror ju att hela världen kretsar runt mig. Klart vad annars.
Om jag trodde det hade det nog inte varit såhär.

Lovisa sa...

Älskar att du använder ord som gumman och :* till mig. Du vet minsann hur jag ska tacklas!