torsdag 5 februari 2009

Vecka 6.

Så.
Vet att jag har varit lite dålig med att uppdatera nu det senaste så här kommer en snabbgenomgång av veckan..

Mån:
Började på OnlineDirekt.se. Var där typ 3 timmar och gjorde typ ingenting.

Tis:
Kuggade uppkörningen i en jävla skitgolf.

Ons:
Jobbade, fick testringa till randomföretag på hitta.se
På kvällen träffade jag Seb för första gången. Vi satt på Rotary och drack öl med hans Chalmersvänner. Trevligt trevligt.

Tors:
Har ringt hela dagen. Fick nästan napp, men vi kom överens om att jag skulle maila lite info och återkomma nästa vecka. Har ringt över 150 samtal men typ ingen svarar. har hela tiden hört "nu ska jag fixa listor åt dig" men har fortfarande inte fått dom. Nu har Joakim gått (som förövrigt kom från bollebygd. tyckte jag kände igen honom xD ), så jag ska få listor imorgonbitti. *Hoppas* Han sa att jag skulle testa att ringa Glasmästare nu. Yeah right att dom vill ha hemsidor.

Ajja, min rast är slut. Nu ringa i 75 minuter till och sen hem.

Om nån har lust att hitta på något så ropa lite i min sms-inkorg okej?

Pusspuss :*


HAHA Måste bara tillägga en grej. Igår när vi skulle hem och stod på Chalmers hållplats och väntade så stod det en grävmaskin lite längre ner. Som tydligen hade nycklar i eller nått för en full kille klättrade in och började köra den xD

Inga kommentarer: