måndag 16 februari 2009

PP; Porrindustrin och Pontus.

Igår kväll satt jag och Pontus på msn och diskuterade porr. Han skulle uppdatera sitt bibliotek och störde sig på att han inte kunde hitta någon bra amatörvideo av doggy filmad framifrån. Varför ingen gillade samma saker som honom. Det han hittade var brudarna fula i.
Så jag föreslog att han skulle börja filma. Det måste finnas en massa desperata brudar där ute som lätt skulle köpa "Jag står för kamera, film, studio och ser till att filmen hamnar i rätt händer".
Det roliga är att jag tror att han skulle funka perfekt som regissör för något sådant.
Han trodde dock inte att hans flickvän skulle samtycka.

Låg och pratade med Lucas också. <3

När jag vaknade i morse hade mitt fönster blåst upp och det var äckelkallt i mitt rum.
Nu ska jag ringa och ikväll blir det Hela Hälsan med Kajsa <3

Inga kommentarer: