torsdag 19 februari 2009

Lucas Rhyme i mina öron..

Vaknade med feber idag så blev hemma från jobbet. Har fortfarande alldeles för hög kroppstemperatur och kan inte gå rakt.

Men jag var lite duktig och ringde till ungdomsmottagningen iaf och bokade tid för att förnya mitt recept på p-piller. Så nu ska jag dit på måndag 11.30. Det är det som suger med såna institutioner. Alla såna saker, det går aldrig att få tid på normal tid. För alla vill ju ha de tidiga morgontiderna eller de sena eftermiddagtiderna. Så nu får jag väl ta tidig lunch antar jag och smita ner dit..

Sitter i min säng nu och lyssnar på Lucas Rhyme. Fast han var nog AvM när just detta spelades in..
Funderar på att försöka städa lite sen. Mitt rum ser ut som ett slagfält. Bokstavligt talat, det ser ut ungefär som det brukar göra hos Elin fast med lite mindre popcorn på golvet såklart. Det är så härligt att bara dra på jättehög musik och studsa runt i tisha, shorts och strumpor (ska man städa här behövs strumpor) och plocka och städa. :)

Jag är väldigt sugen på chips också men jag ska stå emot!
Sen är jag sugen att gå på fotomässan i helgen också men får se om nån har lust att hänga med för annars bangar jag.

Peace Out <3

Inga kommentarer: