söndag 8 februari 2009

Natten efter lördag...

Jag bakade min kladdkaka med jag hann inte äta den.
Vi lagade underbar thaigryta som Yvonne aldrig vill öra igen för den var för stark. (Den var alldeles lagom stark).

Vi gick till Skelte och tittade på melodifestivalen. Vilken skam.
Jag, Jim och Vince chillade fram till nu (läs för typ 10 minuter sen när jag kom hem ca 01.10) i Vinces källare där vi spelade Mario Kart och Golden Eye på Nintendo 64.
Vi meckade lite musik också... eller ah, bytte ut texter och vince spelade elgitarr och jag låtsades att jag kunde hålla takten på en bongotrumma. Jimmy lekte med en akustisk och sjöng.

Sen lirade killarna lite resistance tror jag det hette på PS3 och Bell kom hem så jag snackade lite med henne. Sen drog jag hem.

Ska nog träffa Bell imorgon och se Systrar i Jeans 2 med henne också.

Peace out <3


och btw, det fucking snöar igen. och lägger sig lite på marken >_<

Inga kommentarer: