torsdag 12 februari 2009

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är (?)in...

Äsch jag vet inte. Saker snurrar rätt mycket i mitt huvud just nu och jag orkar liksom inte riktigt ta tag i det. Man blir fasligt trött av att jobba heltid faktiskt. Det är så mycket jag vill gör och så många jag vill träffa nu. Men varken tiden eller ekonomin tillåter det.

Jag vill släpa mig till gymmet men när jag går från jobbet är jag helt slutkörd. Det hjälper ju inte alla andra aldrig orkar göra något. För är jag hemma så blir jag liggandes. Finner ingen inspiration till att göra något vettigt. Glo på tv med morsan liksom.

Längtar tills det blir vår och man kan åka till Bolle, promenera bort till Gadden och dra loss på basketplanen med Jimm å Vince. Det är härligt det.

Jag vill ha lite pengar också så jag kan åka upp och hälsa på Tommy.
Verkligen.

Och så fyller Elin 18 på fredag nästa vecka och jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Det är också tråkigt för jag är en sån person som älskar att ge bort presenter. Och det ska inte vara något crappy utan något som personen i fråga faktiskt uppskattar!

Nu ligger jag i min säng igen iaf, med en madrass som har halkat ut liksom på sidan av sängen och är halvvägs ner på golvet, med datorn i knät. Lite sällskap skulle ju definitivt inte sitta helt fel. *Snurrar ytterligare lite i huvudet*.

Äsch jag vet inte. Det känns som alla seriösa inlägg jag ska skriva bara slutar i ett enda virrvarr utan någon röd tråd ändå. Så jag slutar nu och önskar er en godnatt och imorgon är det FREDAG!!!


Peace Out Bitches!

Just det, på alla <3s dag släpar jag nog med mig min Lice ut till bbd^^

Inga kommentarer: