söndag 22 februari 2009

Kin(n)a...

Gick upp vid tolv idag och jag och pappa körde ut till kinna och skene för att kolla hur det såg ut där jag ska köra upp nästa gång. Var la borta i 2½ timme ungefär. Nu har jag precis käkat flygande Jakob. Mmm, massa gott! och ligger i sängen med datorn igen och har tommy på youtube <3

Stannar här ute rätt länge ikväll. Hade tänkt städa lite för julia och josef kommer hit nästa helg och eftersom jag vill se gossip girl mellan 19-20 så måste jag antingen åka med 17.21-bussen eller 21.21-bussen och den vid 5 känns alldeles för stressig att ta.

Plus att eftersom Jimmy sover hos mamma ikväll så känns det bättre att komma sent. Mindre chans att vi börjar bråka då liksom. Det är så lätt att gå varandra på nerverna i mammas miniatyriska lägenhet.

PEACE OUT!

Inga kommentarer: