lördag 14 februari 2009

Olika regler...

Jag blir så trött när olika regler ska gälla för olika människor.
Som dom som orkar läsa här kanske har noterat så pratar jag med Tommy igen, och det innebär att jag även börjat prata i telefon igen. Men det är ju helt oacceptabelt enligt min kära mor.
Enligt mig så är det fullt okej och normalt att på helger gå och lägga sig typ 1-2 och gå upp vid 10snåret tidigast. Men hon och Jimmy har ju fått för sig att man ska gå upp klockan 7 på morgonen.
Och det är naturligtvis helt självklart att dom ska gå upp och sätta sig och prata klockan 7 precis utanför min dörr men jag får absolut inte lov att prata i telefon. Blir så jävla trött på sånt hyckleri. Samma sak att mammas saker alltid täcker vårt köksbord är helt okej men att jag lägger min jacka och min väska på en stol i vardagsrummet där vi ändå inte sitter, nej det går ju inte för sig.

Hon kan iaf inte hindra mig från att sitta vid datorn. Då får hon fane mig flytta sin säng från precis utanför min icke-existerande dörr eller fixa en dörr åt mig.

Vilket ju naturligtvis också är omöjligt. -_-

Blir så förbannat trött bara.

Inga kommentarer: