torsdag 26 februari 2009

mat+mage=no-no

Spyr upp allting jag äter.
Och har träningsvärk i magen.
Inte största peppen.
Nu fick jag vanligt ont i magen också.
Och Tommy skickar sms jag inte förstår.
Och ett telefonnummer från Malmö har ringt mig flera dagar men jag har vägrat svara, sökte på eniro idag och där fanns det inte. Fanns dock på supersök under rubriken "svara ej på detta numret!" Så det var väl smart av mig att tycka "Ingen från Malmö har nån anledning att ringa mig. Är det just MIG dom vill ha tag på får dom prova nått av de andra numren" Det är ändå ett rätt effektivt sätt. För alla som borde ha en anledning att få tag på mig har minst 2 av mina nummer. Eventuellt enbart comviq-numret.

Det går visst lite rykten också för Sara snyggingen attackerade mig på msn. :3

peace out

Inga kommentarer: