lördag 28 februari 2009

Unga Själar

Åkte till Borås med Elin idag för att hennes pojkvän Christoffer har varit med och bildat en förening som heter Unga Själar. Och detta firades då med spelning. Chris var då en av akterna. Det var ju ändå en helt okej fredagkväll får jag nog påstå. Kul med nått annorlunda iaf. När bandet soundcheckade imellan akterna så dansade jag och katten bugg och i ett av hålen spelade Chris "Talk to me" av Lynch och jag hoppade och studsade och dansade med Elin typ halva låten sen blev jag helt stilla och allvarlig och sa "Tommy är bättre" vände mig om och släpade med elin ut.

Nu ligger jag i min säng i bollebygd, ska spendera helgen här, och ska nog sova snart. Pappa och Yvonne hade lagt sig när jag kom hem tjugo i tolv och Jimmy var påväg så ingen fest här inte...

Inga kommentarer: