måndag 9 februari 2009

Måndagmorgon igen >_<

Usch. Sitter på jobbet och mår illa. Vet inte vad det beror på. Kanske är luften här inne eller nått men känner mig lite smått febrig också. Men jag ringer och står i ändå.
Har fått listor nu och det känns roligare direkt. Folk är mycket trevligare och dom tar sig tid att lyssna även om dom inte är intresserade. Iaf de flesta. Har fått göra 6 presentationer och considra att jag typ gjorde 2 på hela dan i torsdags så är jag faktiskt nöjd.

Pratade i telefon med Tommy en timma igårkväll. Det kändes skönt. Vi har knappt pratat överhuvudtaget på 1½ år så jag låg helt lycklig sen. Han var min bästa vän och den som kunde mig utan och innan. Så är glad att vi pratar igen. <3




Min insomnia spökade inatt vilket iofs kan va en förklaring till varför jag mår illa nu. Sov oroligt hela natten. Vaknade hela tiden och drömde hela tiden när jag väl sov. Men eftersom jag minns att jag drömde och vad så sov jag på gränsen till vaket tillstånd vilket inte är något positivt. Jag är så avundsjuk på folk som inte minns sina drömmar för det betyder iaf att dom sover bra. Tillskillnad från mig som bara vrider mig försöker titta på dom blåa små strecken innanför näthinnan i förhoppning att bli trött eller förvirrad och kunna somna in.

Nu har jag 3 minuter rast kvar så jag ska kolla bloggkoll och sen börja jobba igen.

Peace Out <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad underbart, hoppas verkligen att det fortsätter att kännas bra...