söndag 22 februari 2009

Jag suger lite..

Usch. Klockan är nu 8 nej 7 minuter i 5 och det är söndagmorgon. För kanske en halv timma - 40 minuter sen försvann Tommy ur min telefon. Haha han var lite trött då. Dock verkar det som om detta är en sån insomniainspirerad natt, jag är inte trött. Bara uttråkad.

Igår fyllde Elinen 18 år och jag åkte till henne och hjälpte henne, Erik och deras pappa att göra tårtor och duka. Erik tyckte jag skulle leka hemmafru. Det tyckte inte jag. Sen droppade det in folk och vi sjöng och skrattade och hela köret. Sen när tiden i lokalen tog slut blev det utgång på sejdeln. Det var äckligt mycket folk och vi stod, ja stod där i typ 2-3 timmar. Natten avslutades med nattamat på BK och jag var duktig och låg i min säng klockan 2 redan.

Idag har juag varit och köpt en födelsedagspresent till Georgia. Sen åkte jag till pappa och Bolle och åt god mat, såg halva Honey, såg uttagning 3 och sen kollade vi på en svensk film. Varg. Den var ändå rätt bra. Helt okej iaf.

Sen har jag kollat på Tommy på YouTube. (Se nedanstående inlägg) För er som inte vet så är det Tommy som kör på engelska såklart.

(<3<3)

Sen hamnade vi i telefon om allt och inget i några timmar. Undrar hur ofta det sägs något vettigt under våra samtal egentligen.

Men vem bryr sig.

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

I dissagree, we talk about plenty of important stuff... :D