lördag 14 februari 2009

När amputerades 90% av Sveriges killar och blev av med förmågan att föra ett normalt samtal?

Faktiskt. Det är helt otroligt.
Jag har haft en ganska stark policy i att inte ha in folk som jag inte känner på min msn sen kanske 2006-2007 någonting.
Men av ren tristess har jag bänt lite på de reglerna på senare tiden men det visade sig att det var naivt. Folk är precis likadana nu.

Men innan vi går in på det så ska jag bara berätta hur killar raggar på helgon.

Mail-symbolen blinkar och där finns ett meddelande från nån man aldrig sett tidigare.
En regelrätt konversation följer sen såhär;

X: Hej.
J: Hej...
X: Hur är det?
J: Jorå de e la bra...
X: Du är söt.
J: oookej tack...
X: Jag skulle inte banga alltså..


och ungefär där slutar jag svara.

Kan man bli mer fantasirik än så undrar jag?

På senaste tiden har det också hänt att jag släppt ut min msn-adress till någon enstaka för att jag varit totalt uttråkad. Detta är då till någon som ännu inte hunnit dra "jag skulle inte banga"raden.

Då börjar istället den eviga kampen; cama eller inte cama?
Seriöst, folk presenterar sig inte ens innan dom sätter igång.

X skickar inbjudan till att visa cam.
J: Nej tack
X: Varför inte?
J: För det första funkar inte min cam på denhär anslutningen (Vilkjet den inte gör när jag sitter på trådlösa), för det andra finns det ingen jävla anledning till att jag skulle göra det.
X: kom igen för min skull då.
J: Nej sa jag?
X: aamen kom igen nu då.


Någonstans här slutar jag svara och blockar idioten.

Jag köpte en dator med inbyggd cam. Ja. Men enbart för att jag tycker det är roligt att ta egobilder med den och möjligtvis sitta och cama med någon i syfte att ha grimas-tävling när man har jävligt tråkigt.


Ärligt talat.
äldsta linen men för fan skaffa ett liv!


Peace out

Inga kommentarer: