lördag 17 januari 2009

We're only waiting..

Åkte in till stan igår och Alice fick köpt sin tröja. Våra bussar skulle vara inne samtidigt och på samma plats, min buss kom in som andra i kön och bakom den bildades en kö av typ 7-8 bussar eftersom den framför min vägrade köra sin väg.

Iaf, jag och Alice åkte i förväg till Café Vasa och käkade varsin Nacho-tallrik. Sen dök Joel, Anna och till sist Elin upp och efter ett tag drog vi till Joel och lirade Guitar Hero World Tour.

Btw Grattis Anna på födelsedagen <3

Kom hem till mamma vid halv 2 typ..

Idag vaknade jag kvart i tolv och insåg att min vagn gick kvart över. Skulle träffa Elin och samåka 100-bussen. Jag till Bollebygd och Elin skulle hem till Chris i Borås.

Idag har jag mest chillat, suttit lite vid datorn och spelat lite Guitar Hero och ställt frågor till Jimmy ur "Vem vill bli miljonär? Junior".

Fick aborre till lunch för jag ville inte äta soppan som de andra åt. Jag tror liksom inte på soppa. Nu sitter vi och har förberett maten, har nötter i ugnen som snacks.

Jag ska blogga klart nu och sen hjälpa pappa och Yvonne med sitt korsord.

Nu pep nötterna.



Puss hej <3

Inga kommentarer: