söndag 25 januari 2009

Sunday bloody sunday...

Vaknade hos pappa idag, samtidigt som bussen jag tänkt ta gick, får väl tilläggas. Och som det är med bolle så gick ju nästa buss 3 timmar senare. Var väl inne i Gbg strax efter 3 och jag orkade verkligen inte gå och träna idag.
Tänkte att jag kör ett lite längre pass imorgonbitti istället, passar mig bättre då det in te är lika mycket folk där. Öppet hus helg drar alltid till sig massa 17åriga pojkar som bara står och glor. Inte alltför pepp enligt mig.

Har kollat på snygg, sexig och singel nu på eftermiddagen, druckit vin och ätit potatisgratäng. Nu har jag vågat sätta på min laptop och jag sitter uppkopplat mot någon annans trådlösa...

Mamma sa precis att internet funkar på den vanliga nu också så det är ju bra.

Sitter i soffan och bloggar och känner mig lite som Carrie i sex and the city när hon skriver i sin säng.

Tror jag ska skicka iväg ett sms till Martin och höra om han har lust att träffas i veckan, han har ju hoppat av skolan så han gör inte heller något om dagarna.

Nu puss<3

Inga kommentarer: