fredag 16 januari 2009

Half way there

Nu har halva dagen gått och jag har inte sökt några jobb än. Tar det på brorsans dator imorgon istället, det är för jobbigt att försöka göra något seriöst på en dator dr internet hoppar in och ut hela tiden. Man vill ju inte bli avbruten.

Om en dryg timma ska jag promenera kilometern till bussen och åka till stan och trffa Alice, hon åker till Luleå på söndag så hon ville köpa en varm tröja. Smart drag säger jag.

Nu sitter jag i skräddarställning på pappas köksstol och har datorn på Jimmys plats. Hade den i köket när jag stekte pannkaka och orkar inte bära ut den till mitt rum igen. Lat jag vet.

Har sprängt huset med Atmosphere i stereon fram tills nu, men nu har jag bytt och lyssnar på Mungo Jerry - In The Summertime. en såndär riktigt feel-good-låt helt enkelt.

Inga kommentarer: