fredag 16 januari 2009

Buenos Diaz

Har precis vaknat, eller ah, precis stigit ur sängen och slagit på datorn i alla fall. Jag har fruktansvärt ont på ena sida av ryggen, precis under midjan ungefär. Jag har ingen aning om vad detta beror på bara att det uppstod någon gång runt 22-23 igårkväll. Det känns ungefär som om någon har knutit ihop mig lite så jag inte kan vara rak. (Det låter helt psycho jag hör det).

Dagens plan ser väl ut ungefär så att jag ska kila till badrummet och tappa upp ett bad, ligga där i ungefär en kvart för annars blir jag rastlös. Käka lite brunch här hemma och sen slå mig ner vid datorn och söka jobb. I eftermiddag blir det in till stan och träffa gänget (usch vad fult det låter, men det är så jobbigt att skriva allas namn), stör mig något enormt på att SJ har ändrat så att 16.06 tåget går 15.57 istället så man kan nu längre inte åka det tåget på fritidskortet. Måste ta en buss istället.

Ajja, jag återkommer med rapport lite senare.


Jag gjorde mitt badvatten rosa och skummigt




Sen stod jag ut i säkert tjugo minuter...


Frukost/Lunch. Amerikanska Pannkakor med hallonsylt



1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag kan typ inte heller liggai badet längre än en kvart, det är så jävla tråkigt!