måndag 5 januari 2009

Gamla vänner och nya vanor.

Kommer precis från gymmet nu. Jag och Kajsa var där. En timma kändes som tjugo minuter och vi vågade oss till och med ner för trappan till dom läskiga maskinerna som ser lite ut som robotar.
Jag känner redan nu att dagens pass kommer kännas i låren om bara några timmar. Just det, vänta lite... ska bara boka in yoga till på onsdag... okej jag fattade inte hur man gjorde. Får fråga Kajsa sen för pappa kommer snart och hämtar mig. Vilket också innebär att jag inte kommer hinna träffa Rebecca idag och få tillbaka mina skor.

Låg och smsade med Tommy inatt. det började med att jag skickade vidare ett sms från Elin som löd: "Tror du att två pusselbitar som sitter ihop någongång har sagt till varandra: "Drömmer du också om att göra det högst upp i lådan?"...
Vilket ledde in till en diskussion om manodepressiva pussel och sexuell njutning. Men detta på ett väldigt filosofiskt sätt. Det är defenitivt inte det konstigaste som vi två har diskuterat men det ligger nog nästan på topp 10 iaf. Det är skönt att prata med honom. Jag saknar honom faktiskt.

Men nu ska jag gå och packa upp träningskläderna och packa en väska med grejjer som jag behöver hos pappa.

Trevlig trettondagsafton :P

Peace out <3

Inga kommentarer: