torsdag 29 januari 2009

Sömnproblem..

Verkar inte bättre än att mina sömnproblem har börjat komma tillbaka igen.
Gick och la mig typ halv 1 inatt, läste ut en bok tog kanske en halvtimma 40 minuter nått sånt. Sen försökte jag somna. Klockan 2 tittade jag på klockan och då hade jag fortfarande inte lyckats, så jag gav mig in i att läsa "IT" på engelska, (har bara läst en 100 sidor sådär i den), läste väl nån halvtimma och sen försökte jag somna igen... Skulle gissa att jag lyckades vid 5snåret nån gång.. men då var det lätt sömn och knäppa drömmar.

Igår chillade jag med Elin, Alice och Lisa på IKEA. The best of times och insåg att jag är luspank och fortfarande har räkningar att betala.

Nu har jag duschat och om en knapp timma ska jag träffa Elinen på kors och åka ut till krokslätt och agera flytthjälp åt Emma Karlsson.

Puss på nosen alla små barn.

Inga kommentarer: