fredag 23 januari 2009

En såndär riktigt bra dag

Prima dag idag.
Har köpt en ny dator, det blev acern som fick flytta in hos mig och den är helt superdupersöt, sen har jag fått jobb på direktonline.se, börjar 2a februari. Kom precis hem från jobbet och mamma sa att dom hade ringt från invision media group och ville ha mig på intervju också.
Ska ringa dom på måndag, det jobbet hade nog också varit väldigt kul tror jag men jag gillade dom på direktonline och dom vill ha mig (haha) nej men det verkar väldigt roligt och så ligger det ju bara 8 minuters gångväg från min säng och 2 minuters gångväg från m,itt gym liksom. Helt perfekt. :D

Nu ska jag dö lite på min träningsvärk som redan börjar kika fram i magtrakterna.
Jag och Jimmy körde överkropp idag så imorgon blire gymmet igen och träna benen...

Puss hej.

Inga kommentarer: