tisdag 27 januari 2009

They need the gossip, but where's the logic?

Jag är höjden av lathet jo jag vet. Jag har precis sett klart på Honey och då går ju filmen tillbaka till menu-play men jag är fölr lat för att stänga av så jag har bara satt den på mute och nu börjar filmen om också. LIgger i soffan under en filt och lyssnar på atmosphere (<3). Mamma är nere på stan nu men när hon kommer hem så ska vi städa. Jag vill egentligen duscha nu men hade tänkt pallra mig till gymmet i eftermiddag så duscha nu känns liksom lite onödigt eftersom jag ändå måste duscha när jag har tränat menar jag...



Smart went crazy, truth went trendy
The story got lazy so I rewrote the ending
Manipulated the entry, more user friendly
Now a city full of painpills and tatooes defend me
I waver from the dead to the halfdead
Grey space between the fanbase and the crackhead
Sunset, sailboat set course for hell
A cross and a hammer, but you'll have to get some nails
Take credit, for anything embedded in the edit
As long as you meant it when you said it

Inga kommentarer: