måndag 5 januari 2009

Mmmm Oxfilé...

Pappa kom och hämtade mig i Gbg idag. Sen fick jag köra ut till hisingen för att hitta vgverket dr så jag vet vart jag ska. Sen åkte vi till IKEA Kållered och åt köttbullar och potatis och köpte krukvxter till mig och Jimmy. Sen bar det av gamla vgen hemmåt till Bollebygd och vi såg folk som hade mysigt och var ute på isen och eldade.

Vl hemma så satt jag och Jimmy och battlade lite i Guitar Hero. Men jag låpg ner så det gick ganska sucky sucky ^^ Sen kollade vi sex stycken avsnitt av Macken :D Fett guld fast jag kom inte ihåg att det var fullt så mycket sång i som det faktiskt var.

För någon timma sen servades det även oxfilé här, med pepparsås och potatishalvor. Mmm mätt Moa. Nu sitter jag hr och ska forska lite i mer i vilken dator jag vill ha. <3<3

Och Amanda hade lagt upp en låt i sin blogg så nu sitter jag och tänker på julfesten :3

Inga kommentarer: