tisdag 8 september 2009

Nya färger och smärre hjärntortyr.

Sitter just nu och lyssnar på en föreläsning i fronter och måste bara säga att herregud vad svårt det är att fokusera sig! Man sitter vid datorn och ska lyssna på en enformig röst som pratar efter ett manus och förväntas kunna ta in detta.
Inte det lättatse måste jag säga. Speciellt som just denna handlar om styrdokument och regler och sånt...

Imorgon kommer iaf en målerifirma hit och spacklar (undrar när emilia tänker dyka upp?) så jag har burit ut massa möbler till vardagsrummet för det får inte plats annars. Ska sova på en madrass här ute också. blä ._. dom skulle ta med sig tapetkataloger också så ska välja det imorgon... funderar mellan vitt och rött. rött kanske får rummet att kännas litet tänker jag men det blir ju mycket mysigare än med vitt... svårt det här faktiskt..

Fjärrkontrollen till min tv kom idag också så nu har jag iaf 1an, 2an, 4an och 6an att titta på. Ska ringa igen om boxen imorgon. Mina dammsugarpåsar kom med, mycket bra. Skönt att få dammsuga faktiskt. Speciellt som min cykel smutsade ner ganska mycket när jag och Tommy grejjade med den i lördags.

Nu ska jag väl fokusera mig igen... suck..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tommy = Cykelreparatör!

Lovisa sa...

Lovisa = Cykelentreprenör!