fredag 18 september 2009

Min kropp vill döda mig lite

Usch usch usch.
Jag är dödstrött efter att ha varit uppe mellan 5-6 och pluggat och sen vart i skolan mellan från kvart över 8 till tolv. Vill egentligen bara somna nu men ska med bussen om en halvtimma så jag får väl sova när jag kommer till Tommy istället.
Har skitont i arlset också eftersom min cykelsadel är stenhård, var ren tortyr att sätta sig på cykeln imorse.

När jag hade cyklat en 50 meter insåg jag dessutom att jag har världens träningsvärk i låren. Inte mysigt.

Tur att helgen ska spenderas med att plugga nere hos Tommy. Hehe jättekul -.-

Ska iaf skicka ett mail till vår seminarieledare strax och fråga om inte vår grupp också kan få på sig tills på torsdagnatt att skriva texten som egentligen skulle in på onsdag, dom skulle få ha sitt seminarie till hjälp nämligen. Det tycker jag låter ganska bra.

Mina tevekanaler fryser och försvoinner hela tiden nu sen jag kom också. Inte bara en heller utan allihopa. Jävligt party.

1 kommentar:

Erica sa...

anti-capitalism was so 2008. ;) nej men. jag är fortfarande dödstrött på viss shopping. H&M-inköp och liknande klarar jag mig bra utan. istället vill jag ha färre men fina saker, saker som verkligen betyder något för mig. sådant som jag spanar på lite innan jag väl slår till. den sortens shopping är kul!