söndag 6 september 2009

När jag är fuller så är jag glad (8)

Sittning igår då. Vi började med förfest ute i herrhagen hos Yoyo och Jeanette, tog en evighet att åka buss dit men var väl där vid halv 4 kanske. Vi pratade och sjöng och hade trevlig och sen blev det att ta bussen tillbaka in till stan och köa in oss på kåren. Vi fick välkomstdrinkar och vid 6tiden så stod alla vid sina platser i wallmanssalen där det var dukat flera långbord för 193 personer. I 4 timmar åt vi, sjöng, drack och det hölls även tal och delades ut priser.

Det som serverades var:
Förrätt: Råraka med rödlök, typ löjrom och creme frachie eller nått sånt vitt klet.
Huvudrätt: Kött, potatisgratäng, sås och grönsaker. (To die for<3)
Efterrätt: Jordgubbscheesecake. Lite svår att få ner då jag egentligen bara gillar frusen cheesecake.

Efter att alla priser delats ut och tal hållits (vi vann en kista med godis för vi vann skattjakten), så blev det fest nere i puben. Vi dansade väl i en två timmar och sen började fötterna protestera för mycket så jag, Tessan och Mange gick hem till Bojsen i ösregnet.

Helt klart lyckad kväll och jag mår prima idag. :)

När jag är fuller så är jag glad, när jag är glad är jag vacker.
Då går jag runt uti falu stad, bland röda hus och baracker.
Och alla killar får jag omkuller det får jag alltid när jag är fuller!
och vaaacker, och Vaaacker!
När jag är fuller så är jag stark, när jag är stark är jag modig!
Då kan jag slå vem som helst till mark, så han blir trasig och blooooodiiiig!
Jag välter träden i våran park, det gör jag alltid när jag är stark, och mOOOdig! Och Moooooodiiiig!

SKÅL!


Snart ska jag dra mig ner till Avesta då jag inte har lektion på campus förrns på torsdag.
Puss love


Btw, bilder kommer nog litegrann sen iaf :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vacker sång