tisdag 29 september 2009

Good morning starshine..

För solen har då definitivt inte gått upp ännu. Har nyss gått upp, ska fortsätta plugga till tentan. Får väl se hur det går. Jag har ju världens sämsta provnerver som vissa kanske vet. Igår när jag skulle sova tex så gick jag och la mig vid tolv tiden. Men låg bara vaken och mådde illa och hade ont i magen och först en timma senare när jag vart och spytt så kände jag mig lugn nog för att kunna somna.

Håller på att tina mackor i mikron nu och ska sätta mig ner och äta dom tillsammans med ett glas mjölk innan jag fortsätter med skolans historia. Klockan 8 ungefär cyklar jag härifrån då jag ska träffa min studiegrupp utanför stora entrén 20 över 8.

Känns iaf skönt att ha det avklarat tidigt. Dock lite orättvist att vissa inte har tentan förrns imorgon. Aja. Hoppas ni får en trevligare roligare morgon än jag iaf.

Inga kommentarer: