onsdag 23 september 2009

Early morning singing song

Hellu.
Sitter på bussen påväg till borlänge nu där jag ska byta till Falun så jag kommer hem. Ska träffa min studiegrupp i skolan klockan 14 och sen 15 så har jag föreläsning om "Internationellt perspektiv på skolans uppdrag". Fick svar från vår seminarieledare igår och vi fick skjuta på dagens deadline till torsdag klockan 24.00 och istället bygga morgondagens seminarie på våra frågeställningar, frågor som kan hjälpa oss med texten typ.

Igår cyklade jag och Tommy ner till Adam för att Tommy skulle hjälpa honom med tränings- och matschema. När Tommy skulle ha engelska så gick jag och Adam och fixade med hans mobil och letade nagellack till Adam och sen gick vi till honom och han diskade.

Längtar till fredag för då är det Promoe och Mofeta & Jerre <3


2 kommentarer:

LOVIS sa...

Han borde inte ha golf/ridstrumpor på sig! :( stackarn

Hasselgrej sa...

haha men deras klädsel är ju en plojgrej gumman <3