lördag 26 september 2009

Bättre i Berlin

Igår var det fredag och dags för spelningen på Älvan. Vi var där vid tio, träffade Alex och hans vänner och hälsade på lite annat folk. Linus som jag filmat en gång för tusen år sen bland annat. Det var jävligt lame i en timme och sen blev det dags för Mofeta & Jerre att gå upp scen och det var guld. Jättebra spelning även om jag gärna hade sett Vad dom än säger på spellistan. Hade en dryg snubbe som skulle stå och luta sig mot mig hela tiden, att han var 3 dm längre än mig hjälpte ju inte direkt heller. Han lutade sig dessutom ÖVER Tommys arm eftersom han var mitt personliga kravallstaket. Flirtade lite med Mofeta i en av låtarna också. haha x) We likey x)
Sen blev det dags för Promoe och vi gick lite längre bak, jag dansade väl till en 3-4 låtar och sen bestämde jag att vi skulle gå hem. Tommy var inte så pepp ändå så.

Vi gick typ 2 km hem bara för att upptäcka att T tappat sina nycklar när vi stod i folkmassan framför scen. Gick till hans farsa och lånade bilen och var där nere strax efter 1, spelningen slutade ett. Förklarade läget för vakterna och vi fick gå in och leta. Tydligen hade han tappat dom precis i början och någon hade lämnat in dom så ägaren gick och hämtade dom åt oss. Sen åkte vi tillbaka till Tommys fra och tog med oss Nisse hem. Klockan 2 var vi hemma helt och hållet. Två timmar efter vi gått från Älvan.

Idag orkade jag inte åka tillbaka till Falun utan stannade istället. Nu sitter jag hemma hos Adam Hytte tillsammans med honom, Tommy och John. Dom spelar datorspel och xbox och jag studsar runt och spelar sims och massa olika.

1 kommentar:

T sa...

Jag är bäst staket)))