tisdag 29 juli 2008

Uppdate tuppdate



Hellu..

Lördag
I lördags var Pontus och Victor här, dom var på Maiden och jag och Alice hade kvällschill ute vid Röda Sten. När konserten var slut gick jag, tuss och victor till slottskogen. Det tog några år. Victor kallduschade i duscharna i "Azalea". Sen gick vi till pingvinera och Pontus var läskigt faschinerad :P Hade aldrig sett pingviner förr. Vi spenderade väl kanske 2 timmar eller nått i trappan vid pingvindammen och halvsov i en halv hög. Träffade några andra killar bland annat en fjortonåring som absolut ville hoppa i hos pingvinerna och vägrade tro att dom skulle bita honom om han gjorde det. vandrade tillbaka mot stan vid 4 snåret. Halvsov på centralen och när själva centralen öppnade vid halv sju så lämnade jag pojkarna och åkte hem till min säng.



Söndag

I min säng fick jag lov att sova till klockan 14 då pappa ringer och Kajsa smsar mig. Drar bort till Kajsa och vi sitter i solen och äter hallon. STEKHETT var det. Så vi bestämde oss för att testa en grej. Typ en fontän fast man SKA bada i den. Det är liksom en damm, fast utan vatten i just nu, tror det är det ibland, med flamingosar i som sprutar vatten när man trycker på en knapp. Där badade vi fullt påklädda och det var jätteskönt. Sen lekte vi lite på lekplatsen och med hennes katter. Kajsas vägg ocg dator är förövrigt helt dreggel för att inte tala om alla små luddtussar till kattungar som studsar omkring.





Måndag
Igår jobbade jag och sen på kvällen när det blev svalt så bakade jag och mamma Silvia-kaka, för första gången på flera år. Blev jättegott. Vi gjorde med strössel istället för kokos för jag är lite skeptisk mot hela kokos-konceptet. Tror att kokos är någon illasinnad konsirationsteori bara.




Tisdag
Och nu sitter jag inne på kontoret för BearCom AB igen, 4 dagar kvar inklusive denna. Ska bli skönt att sluta tror jag. Fast ändå, tillbaka till TP känns ju inte sådär fruktansvärt lockande. Men har ganska mycket inplanerat i augusti även om det blir mest jobb.



AUGUSTI:


  1. Jobba på BearCom

  2. Jobba på TP 12-19

  3. Jobba på TP 12-19

  4. Jobba på TP 15-21

  5. Magnus Uggla på Liseberg

  6. Jobba på TP 15-21

  7. Jobba på TP 15-21

  8. Ledig, eventuellt va ledig lördag istället? kolla när simon ska ha kalas.

  9. Jobba på TP 12-19, Mamma åker till Skotlland

  10. Jobba på TP 12-19

  11. Jobba på TP 15-21

  12. Kulturkalaset, Sara kommer förhoppningsvis hit? Kusowsky, alice in videoland och hellsongs/miss li/middlesex

  13. Jobba på TP 15-21

  14. Jobba på TP 15-21, Åka ut till stugan efter jobbet?

  15. Stugan

  16. Stugan, Mamma kommer hem från skottland

  17. Stugan, Gbg för att se Atmosphere, kl. 20.00 kungstorget

  18. Jobba på TP 15-21

  19. Riskutbildning, var i Karlsborg 9.45

  20. Jobba på TP 15-21

  21. Jobba på TP 15-21

  22. Ledig

  23. Jobba på TP 12-19

  24. Jobba på TP 12-19

  25. Jobba på TP 15-21, LÖN!!!!

  26. Jobba på TP 15-21

  27. Jobba på TP 15-21

  28. Jobba på TP 15-21

  29. Ledig

  30. Jobba på TP 12-19

  31. Jobba på TP 12-19

Sådär fruktansvärt rolig kommer min augusti se ut >_<


Plus att jag måpste försöka boka in lite körlektioner innan jobbet några dagar också.


Nu ska jag läsa en bok, just det läste maryan Keys senaste igår, Är det någon där? Den var rätt bra som tidsfördrivläs iaf :).


Peace Out.

Inga kommentarer: