onsdag 30 juli 2008

Ännu en trist dag på jobbet...

Hejsan svejsan.

Sitter återigen och skriver meningslösa blogginlägg på jobbet i brist på annat. Nu blev det sig iaf så att jag igår beställde hem ett gäng böcker, mamma hade nämligen bett mig kolla på recept och böcker med recept till hennes cocktailparty. Och duktig som jag är så beställer jag 3 stycken böcker om drinkar och cocktails och 2 andra, en till mamma för att den var så söt, och en till Jimmy om film eftersom det var meningen att han skulle fått just den boken i födelsedagspresent men vi hittade den inte då.



Detta är iaf de böcker jag beställde:



Igår efter jobbet så träffade jag Karin och vi åkte ut till Saltholmen och badade på kvällen, mycket folk, men de flesta hade ändå gått när vi kom. Det var helt underbart att få bada, och i havet dessutom. Havet är utan tvekan min bästa vän!



[Note to self: Hämta ut skivan och tishan från Ismen]



Idag har jag suttit och snokat runt på internet efter födelsedagspresent till mamma. Hon fyller nämligen 50 i oktober så därför känns det änna time att börja leta nu. Jag funderar på ett par skålar från Marimekko som en del av presenten.



Nu ska jag fortsätta studsa runt på internet så Peace Out, och om någon har något annat bra tips om 50årspresent så hojta gärna till!


Inga kommentarer: