onsdag 9 juli 2008

Oooh, I'm halfway there...

Var nere på vägverket i Mölndal och gjorde teoriprovet igår. Det var fan inte lätt att hitta dit. Tog bild och fotoapparaten var för snabb så jag fick inte välja själv :( Blev jätteful tror jag. Gjorde provet på 20 minuter och blev godkänd. 4 fel hade jag så goda marginaler också. Me so happy. Nu ere bara hälften kvar. Åkte till Elin för att lämna saker som på något konstigt vis hamnat i min väska på arvika. Hennes katts mun är som en stor tunnel när han gäspar :D. Sen träffa vi rebecca en stund och sen åkte jag hem och däckade vid halv 9 xD

och jag måste nog bekänna en sak. Jag är sådär lite smått hemligt avståndsförälskad i Linus Johansson. Sen 2006. Jag är inte förälskad i HONOM, för jag känner honom inte. Men i det han gör. I det han skriver, sättet han skriver på och de bilder som han tar. Haha vi kan skratta åt mig lite nu men kolla in detta först : http://okonsten.blogspot.com http://www.linusjohansson.info.se/

Nu är fikarasten över :). Men vad gör det för skillnad? xD

Inga kommentarer: