tisdag 22 juli 2008

Energikick..



God morgon!

Helgen var underlig. Det började i fredags när jag kom hem från jobbet. Helt plötsligt var det som om min kropp ville göra sig av med varende droppe vatten som fanns i min kropp. Det blev typ 700 grader varmt och jag smälte. Resten av kvällen spenderades i underkläder i soffan. På Lördag morgon vaknar jag och ska gå till jobbet, men känner mig febrig, svimfärdig och illamående så jag väljer att sjukanmäla mig istället. Men trots detta har jag en oväntad energikälla i mig. Jag sätter igång och börja tokstäda mitt rum, eftersom febern sitter kvar på söndagen så blir det att stanna hemma från jobbet då också, men återigen energin är outömlig men kroppstemperaturen hög. En 4-5 påsar med grejjer har jag kastat. Bara 16 väskor har jag kvar nu. Den negativa biten här är väl att både lördag och söndag vid 21-tiden har jag fått felmeddelanden där det står att mina sms till jobbet inte kommit fram. alltså ca 9 timmar efter att jag skickat dom. Men vadfan ska man göra när man försöker ringa till jobbet och det bara tutar upptaget hela tiden? Det är inte så lätt att få tag på någon då som man kan prata med. TP borde verkligen skaffa sig en telefonsvarare tycker jag. Här på BearCom rullar det på ännu långsammare än tidigare. Ska väl försöka ringa till TP sen när folk börjar jobba där och se om mina sjukanmälningar gått fram trots sms-felmeddelanden.

Peace Out People.






P.S. Igår började kanal 5 visa en ny serie; Rick & Steve, the happiest gay couple in all the world. Animerad Lego-serie. Helskön var den. Klockan 22 i kanal 5. Spana in.




Over and out once again.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, annars har du ju ett väldigt givande jobb. :] Eller nåt.. Men jag håller på Estland.