fredag 18 juli 2008

Bye bye memories

Hejsan.

Igår var jag duktig. Iaf lite duktig. När jag kom från jobbet så kände jag inte för att åka spårvagn hela vägen hem. Så jag tog bara vagnen till Olskrokstorget (Det är sträckan mellan stan och olskroken som är jobbig med vägar och trafik och shizzle) och sen började jag promenera upp mot Redbergsplatsen. Jag kom på den briljanta idéen att hej, jag kan ju gena över kyrkogården. Så jag går in och börjar gå och upptäcker 1. Att det finns ett väntrum, ironi. 2. Att kyrkogården inte har något jäkla slut. Så jag strosar omkring i typ 40 minuter tills mamma ringer och undrar vart jag är nånstans. "MAMMA JAG HAR GÅTT VILSE PÅ KYRKOGÅRDEN!" Sen fanns det en utgång i varje hörn tydligen.

Kommer hem, käkar en ostmacka och sätter igång med att vara duktig. Rensade ut båda mina gaderober och mina underklädeslådor. Slängde massa med grejjor. och en del gick till såndär container också. Känner mig duktig. Nu måste jag bara städa också.



Peace out.

Inga kommentarer: