tisdag 8 juli 2008

Förhoppningar och regnbågar, i gråskala.

Det känns som om arvika fuckade sönder allting. Det var väl trevligt och så. I kortare perioder när man befann sig i extas av att dansa till Håkan eller Looptroop. Annars var det mest... smärre raseriutbrott från min sida. Ingen borde ta illa upp. Blir jag irriterad så jag blir jag det med besked, en liten del som kommer med att vara från finland. Dock tycker jag att det är fullständigt onödigt när vissa super sig fulla och förolämpar hela campingen och skriker och bråkar och vägrar lyssna. Och dessutom tror att man är spiknykter. Jag säger bara en sak, nej jag skriker ut ett rungande JÄVLA FJORTIS. Jag älskar dig men du måste ju förfan fatta att du inte tål alkohol. Jag förstår Tommy nu. Jag hade också lust att krypa in i ett aggressivt men ändå likgiltigt hatande engelsktalande skal vid namn Lucas.

Nu sitter jag och svarar i telefon och förklarar att mailen kommer styras om till den nya IPadressen under dagen och sitter på bilddagboken. Jag har ett hål i min mage nu pga vad jag fick se där. Jag trodde jag hade lagt det bakom mig men när jag ser dina och hennes bildtexter så gör det så ont i mig att jag bara vill krypa in i en mörk grotta och aldrig komma ut igen. Det liksom räcka om du svarar på sms och meddelanden. För du lovade att du aldrig aldrig skulle svika och försvinna från mig. Jag älskar dig. Jag vet inte på vilka sätt men jag vet att jag har gjort det sen första gången jag pratade med dig. Så snälla sluta behandla mig som luft långt bort. Jag behöver dig i mitt liv, du är en så underbar vän.

Jag har teoriprov idag. Just nu känns det som jag kommer att köra som fan. Pga en löjlig jävla bildtext....

Over and out.

Inga kommentarer: