fredag 18 december 2009

Stelfrusna tår och elsladd

Sitter på x2000 nu och landar i Göteborg om ca 2 timmar. Mina två första tåg höll tiden perfekt men detta var en halvtimma fel pga att de vart tvungna att fixa en vagn, dörrarna hade frusit fast eller nått i den stilen. Gillar tåg med eluttag. Så mycket lättare då. Dock sitter en gubbe på min riktiga plats, vid fönstret. Men jag gnäller inte. Han plockade upp sin dator samtidigt som jag men jag snodde eluttag så tji fick han. Hans batteri kommer dö. Fast han har en stor dator så säkert längre batteritid men ändå liksom. Lite vinst där iaf.

2 kommentarer:

Erica sa...

GRATTIS MOS PÅ DIN TJUGOÅRSDAG! Kram kram!

Erica sa...

haha om jag ska vara ärlig om det där med reservnyckeln så skulle finns det KANSKE en. Och i sådana fall tror jag att det är DU som har den! Vi satte nämligen fast mitt lås från högstadiet. Vet inte riktigt vad som hände med nycklarna. ;) Jo då, sms:et kom fram. Tyckte synd om dig. Men vad bra att det blev bättre framåt kvällen! Kramar