torsdag 3 december 2009

Julklappar

Det jag gillar bäst med julen är nog att köpa och slå in julklappar och se när folk öppnar dom. Se om man lyckats liksom. Och det är en sån mysig känsla att pyssla med papper med jultomtar och fina snören. <3

I år är jag klar tidigt. Sen flera veckor tillbaka har jag bara en julklapp kvar att köpa. Resten är avklarat. Slog in en julklapp till mig själv idag också.



Vet dessutom att jag kommer få en spikmatta i julklapp. Jag och Tommy köpte ju en tillsammans som vi har hos honom och jag gillade den så vill ha en här hemma också. Får så ont i ryggen av att sitta vid datorn. Det är ju utnämnt till Årets julklapp 2009 och det visste man ju att det skulle bli som hysteri som det har varit runt dom hela året typ.

Annars tror jag på klockor som en jättebra julklapp också. Nått snyggt och blankt som smyckar handleden.

Vad önskar ni er i julklapp och vad ska ni ge andra? <3



Klocka från ur&penn



3 kommentarer:

Erica sa...

jag ska iväg och tvätta nu så det där med mangeln kanske snarare gäller mig. haha ;) Vad fint det ser ut med paketen! Du skulle nog inte känna igen mig i år. Jag är så glad för att det är jul att det inte är riktigt klokt! Tänker på julklappar hela tiden typ. Kramsi kramsi

Alice sa...

Jag tycker sånt är jätte jobbigt xD
Du kan få handla mina julklappar åt mig om du vill <3

jejje sa...

hahahahaha, fan va skön kommenar du gav amir, han som ska presentera kalle anka, vet du? skulle han presentera kalle anka, da skulle jag ta självmord :P