onsdag 16 december 2009

sömnlösa nätter...

Hade jättesvårt för att somna igår, men visste att jag skulle vara tvungen att gå upp 8 så jag gick och la mig vid tolv ändå. Problemet var sen att när jag väl somnat så vaknade jag fem tiden. Hade ap-ont i magen och sen dess har jag knappt sovit någonting. Bara legat och stirrat på insidan av min ögonlock. Finns inget jag avskyr mer än insomnia. Ska iaf snart slänga ner de saker jag har hos Tommy som ska med hem till Gbg åkandes i resväska, i min resväska och traska iväg till bussen. Ska ju vaccinera mig tio i två och med all snö och vägarbetena på RV 70 så är det bäst att ta en buss i god tid. Det finns ju ingen anledning till att vänta sig att Dalatrafiks bussar håller tiden under normala väder- samt vägförhållanden.

Ikväll ska jag packa och städa lite i lägenheten också, och usch jag måste ju diska också >_<. Så jag hoppas verkligen att jag inte sjuk av sprutan för det har jag inte tid med. Plus att jag vill verkligen kunna gå på morgondagens seminarium. Har missat på tok för mycket som det är redan.

Men nu ska jag packa ihop mina saker.

Kyss på nosen

Inga kommentarer: