söndag 13 december 2009

Fjortisfest, datortrubbel och en ny vän

I torsdagskväll när vi var hemma hos John så kraschade min dator. -.- Underbart verkligen. Så fick åka upp till Falun och promenera till onoff och han sa att det var bara att återställa den till ursprungsinställningar. Alltså blåsa ut allt! Det gjorde ju inte mig speciellt lycklig. Sen som ett litet mirakel så startade den faktiskt i lördags och jag kunde lägga över alla mina saker på Tommys hårddisk och sen blåste vi den iaf. Kändes lika bra. Hade nått mysigt litet virus gnagandes tror jag.

Iaf, senare på kvällen så skulle jag iväg till Nathalie på fjortisfest så jag gjorde mig iordning förfestade lite smått med cops och en shandy och sen tog jag bussen ner till stan för att fortsätta mot herrhagen. Och i Slätta centrum stängde bussen av skyltarna som visar vilken nästa hållplats är, och jag hade aldrig vart där förut så jag visste ju inte vart jag skulle. När jag frågade busschaffisen visste inte han heller riktigt vad hållplatsen låg så han körde i 30 med helljuset på och lyste på hållplatserna tills vi hittade min.

Var iaf hemma hos Nath och fjortisade oss tills halv elva snåret då vi drog ner till kåren. Inget kul i fredags dock, lite folk och dålig musik så strax efter tolv gick vi och käkade nattamat och sen blev det bussen hem och sängen vid halv 3.

Idag har jag och Tommy varit uppe i Borlänge och jag införskaffade en resväska för bara 200 spänn. Min bruna är på tok för liten och min blåa får man ner ett hus i så denna röda får min reskompis ner till Göteborg på fredag. Finns så mycket fina väskor jag egentligen hellre vill ha men har inte råd med något fancy som ändå inte används så ofta nu när jag 'är fattig student.

Här kommer bilder från torsdag och fredag :)




Inga kommentarer: